Druk ulotek

Druk ulotek w Warszawie i okolicy, a także na terenie całego kraju. Jeśli potrzebujesz wydrukować tanie lub ładne ulotki, zgłoś się do nas. Chętnie wspieramy naszych Klientów od doboru grubości papieru, wielkości ulotek od najbardziej standardowych A4, A5 lub A6. Ulotki drukujemy w formatach A6, A5, A4, A3 oraz DL. W zależności od nakładów ulotki drukujemy zarówno techniką offsetową jak i cyfrową.

Najczęściej nasi Klienci drukują ulotki na różnego rodzaju konferencje, eventy, targi, jako dodatki do gazet, vouchery, kupony lub instrukcje np. do sprzętu elektronicznego lub opis oznaczeń dla obuwia.

Czy druk ulotek może być tani?

Druk ulotek może być tani np. stosując kredę w gramaturze 115 lub 130 g/m2. Ulotki takie mają swoje zastosowanie jako rozdawane ulotki przez szkoły językowe lub wkładane do skrzynek pocztowych. Uogólniając ich trwałość nie jest najważniejsza, a Klientowi zależy na niskiej cenie druku ulotek w dużych nakładach. Ładne ulotki, w których grafika nie przebija na drugą stronę, drukuje się najczęściej na gramaturach min. 250 g/m2. Ulotki drukowane w dużej gramaturze mają swoje zastosowanie przy oczekiwanej dłuższej trwałości wydruków lub firmy chcące pozostawić po sobie dobre wrażenie np. po targach.

Druk ulotek – jaki papier stosować?

Najczęściej stosowane są papiery powlekane tj. kreda matowa lub błyszcząca, w różnych gramaturach 90-350 g/m2. Czasami stosuje się jednak specjalne papiery ozdobne. Papiery ozdobne na drukowane ulotki również występują w różnych gramaturach i różnych kolorach. Od papierów kremowych, czerwonych, czarnych a kończywszy na różnych strukturach lnu, kratki, prążków itd.

Dla wymagających Klientów z takich branż jak odzież lub moda drukujemy na papierach ozdobnych ulotki w formie kuponów, zaproszeń, voucherów. Ponadto można wtedy zastosować różnego rodzaju uszlachetnienia, takie jak: złocenie, tłoczenie, druk wypukły, dodatkowe bigowanie.

Ulotkami nazywamy również różnego rodzaju zawieszki oraz plakaty w formacie A4 lub A5 wkładane najczęściej w ekspozytory na półki sklepowe różnych polskich i zagranicznych marek sklepów.

Jak działa Broker Druku? Znając częstotliwość oraz zamawiane ilości przez naszych Klientów podpowiadamy i optymalizujemy zamówienia oraz ceny. Nasza opieka nad takimi zamówieniami wpływa bardzo pozytywnie na cenę jednostkową. Również cena sumaryczna się zmniejsza. Niejednokrotnie zmniejsza to nakłady finansowe nawet o 30-50% budżetu wydawanego w skali roku na kampanie związane z drukiem ulotek.